Якщо в період гарантійного терміну стався рекламаційний випадок, покупець повинен в розумний термін повідомити про це продавця.
* Рекламація на стадії отримання товару зі складу при візуальному огляді заводської упаковки: представник салону-магазину «Дверi» фіксує даний факт в момент передачі товару покупцеві. Якщо дефект дозволяє експлуатувати двері до заміни рекламаційного елемента, покупець має право встановити та використовувати її до отримання заміни з фабрики.
* Рекламація на стадії монтажу полотен і коробок після зняття упаковки: покупець зобов’язаний у присутності представника салону-магазину «Дверi» зафіксувати даний факт до моменту установки дверної фурнітури (ручки, щитки, накладки, розетки). Якщо в полотні або коробці до моменту фіксації дефекту встановлена фурнітура, фабрика має право відхилити рекламацію. Якщо дефект дозволяє експлуатувати двері до заміни рекламаційного елемента, покупець має право встановити та використовувати її до отримання заміни з фабрики.
* Рекламація на стадії експлуатації: якщо рекламаційний випадок стався в період гарантійного терміну, на об’єкт виїжджає представник салону-магазину «Дверi» для фіксації даного факту. Покупець має право і надалі використовувати рекламаційний виріб до отримання заміни з фабрики.
У всіх зазначених випадках представник салону-магазину складає відповідний акт і направляє на фабрику дверей PORTA KMI. Після отримання підтвердження рекламації з фабрики покупцеві буде проведена безкоштовна заміна гарантійного вироби або його елемента протягом терміну, зазначеного в договорі купівлі-продажу.