Рекламація

Якщо в період гарантійного терміну стався рекламаційний випадок, покупець повинен в розумний термін повідомити про це продавця.

* Рекламація на стадії отримання товару зі складу при візуальному огляді заводської упаковки: представник салону-магазину «Дверi» фіксує даний факт в момент передачі товару покупцеві. Якщо дефект дозволяє експлуатувати двері до заміни рекламаційного елемента, покупець має право встановити та використовувати її до отримання заміни з фабрики.

* Рекламація на стадії монтажу полотен і коробок після зняття упаковки: покупець зобов’язаний у присутності представника салону-магазину «Дверi» зафіксувати даний факт до моменту установки дверної фурнітури (ручки, щитки, накладки, розетки). Якщо в полотні або коробці до моменту фіксації дефекту встановлена ​​фурнітура, фабрика має право відхилити рекламацію. Якщо дефект дозволяє експлуатувати двері до заміни рекламаційного елемента, покупець має право встановити та використовувати її до отримання заміни з фабрики.

* Рекламація на стадії експлуатації: якщо рекламаційний випадок стався в період гарантійного терміну, на об’єкт виїжджає представник салону-магазину «Дверi» для фіксації даного факту. Покупець має право і надалі використовувати рекламаційний виріб до отримання заміни з фабрики.

У всіх зазначених випадках представник салону-магазину складає відповідний акт і направляє на фабрику дверей PORTA KMI. Після отримання підтвердження рекламації з фабрики покупцеві буде проведена безкоштовна заміна гарантійного вироби або його елемента протягом терміну, зазначеного в договорі купівлі-продажу.