Гарантія

Гарантійні терміни

Гарантійні терміни на продукцію PORTA відрізняються в залежності від типу виробу:
— 2 роки — на вхідні зовнішні дерев’яні двері;
— 3 роки — на вхідні зовнішні дерев’яні двері, якщо установка здійснювалася бригадою сертифікованих PORTA монтажників;
— 3 роки — на всі вироби PORTA, крім зазначених вище;
— 5 років — на всі вироби PORTA, якщо установка здійснювалася бригадою сертифікованих PORTA монтажників.

Умови гарантії докладно описані в паспорті кожного виробу PORTA. Крім того, вироби PORTA забезпечені безстроковим післягарантійним обслуговуванням бригадою сертифікованих монтажників.

Гарантія дійсна з моменту придбання. Покупець може вимагати дотримання гарантійних домовленостей за умови ретельного дотримання всіх інструкцій по догляду за виробом.

Умови надання гарантії

Покупець зобов’язаний зберігати паспорти виробів PORTA протягом усього терміну гарантії. У паспорті кожного виробу міститься унікальний код — надання гарантії без паспорта неможливо.

Паспорт виробу PORTA - Контрольний талон - гарантія на двері
Паспорт виробу PORTA - Гарантійна карта

При отриманні виробу покупець зобов’язаний перевірити наявність повного комплекту згідно специфікації до оформленого договору. При виявленні дефекту Покупець повинен до моменту монтажу двері в дверний проріз запросити представника Продавця для оформлення Акту рекламації.

Продавець здійснює ремонт або обмін товару в узгоджені в договорі купівлі-продажу терміни. При заміні виробу PORTA по гарантії доставка і монтажні роботи виконуються за рахунок Продавця.

Гарантія не діє у випадках:
— якщо монтаж виробів PORTA виконаний з порушенням вимог інструкції з монтажу;
— якщо Покупець самостійно робив спроби ремонту виробів PORTA, не повідомивши про це Продавця;
— якщо Покупець не дотримувався правил зберігання та експлуатації виробів PORTA, обумовлені в паспорті виробу;
— якщо мають місце механічні ушкодження поверхонь виробів, скла, фурнітури, викликані недотриманням правил зберігання, установки, транспортування, експлуатації.
— зберігання та експлуатації виробів в приміщеннях з вологістю вище, ніж обумовлено в паспорті виробу.

Післягарантійне обслуговування

Термін післягарантійного обслуговування дверей PORTA не обмежений. У перелік цих робіт можуть входити, як регулювання дверної фурнітури (петель, замків), так і заміна окремих елементів вироби (штапики, скла, лиштви, елементи дверної коробки і т.д.). Вартість цих робіт визначається в кожному випадку індивідуально в залежності від вартості запасних частин і витратних матеріалів.

Рекламації

Обслуговування рекламаційних випадків в період гарантійного терміну описані на сторінці Рекламаціі.